A partir d’avui dilluns 4 de maig s’obre el període d’inscripció a la gent de fora del club que es vulgui inscriure per la temporada 2026/27
Recordeu tots aquells que us volgueu inscriure, prèviament pregunteu al club mitjançant un mail des de la pestanya de “Contacta’ns”, o directament al mail cevincit@gmail.com o un whatsapp al Carles Blanco al telèfon: 625 09 73 12
Per tots aquells/es que no hagueu renovat encara, espavileu o us quedareu sense plaça!
Atentament,
L’equip del CE Vincit
