Avui dia 7 d’Abril del 2026 s’obre el periode de renovació per a la temporada 2026-27, per als alumnes que formen part de l’escola de futbol sala. Els alumnes nous ho podran fer a partir del dia 4 de Maig. A partir d’aquell dia, els alumnes de l’escola que no hagin renovat encara, corren el risc de perdre la seva plaça. Les places són limitades i quan arribem a 12 alumnes inscrits als grups d’iniciació o 11 als alumnes inscrits als equips de competició, el grup es tanca i els interessats a partir d’aquell moment passen a formar part de la llista d’espera.
Els alumnes de l’escola que vulguin renovar per la temporada vinent, només cal que omplin el formulari de renovació i facin efectiva la transferència de la matrícula pel banc. Al fer la transferència és important posar com a concepte “Renovació i el nom del jugador/a”.
Mireu bé a quin grup formeu part, de cara a omplir el formulari adient, recordem que hi ha 3 tipus de formularis:
- Renovació iniciació: són pels més petits del club, és a dir, per menuts i menudets.
- Renovació escolar: són per tots aquells equips que fan competició escolar, des de, prebenjamins fins a juvenils i lliga jove.
- Renovació federat: són tots aquells equips que competeixen en la federació catalana de futbol.
Un cop entreu al formulari que us pertoca, és important que mireu la taula de preus, per saber quina és la matrícula que heu de pagar (recordeu fer-la efectiva abans d’omplir el formulari i extreure el justificant de pagament per poder-lo adjuntar al formulari).
Tots/es aquells/es jugadors/es que passeu d’escolar a federat, haureu d’anar al formulari d’inscripció federat.
Un cop li dongueu a “Enviar” rebreu un mail al correu que hagueu facilitat en el propi formulari on recollirà tota la informació que ens haureu facilitat. És possible que rebeu el mail al correu brossa o spam. Heu d’omplir tot el formulari de cara a que es pugui enviar i així poder reservar la vostra plaça. Si al clicar “Enviar” us posa que s’ha enviat correctament i no rebeu el mail de confirmació feu-nos-ho saber sisplau.
NOVETAT: Tota la roba es demarà per una pàgina web, en un link que us facilitarem en el moment que feu la renovació!
Vinga que ja estem preparant la temporada vinent, ràpid ves a renovar, no et quedis sense plaça, no t’ho perdis!
—
Atentament,
L’equip del CE Vincit!

Buenas tardes quería un poco de información sobre que se necesita para hacer las pruebas y temas de pagos y demás. El niño tiene 10 años cumplidos el mes pasado. Gracias
Buenas noches,
Hay plaza disponible para entrenar los lunes y miercoles de 17h a 18h en el pavellón de l’estació del Nord!
Tema pagos los teneis en la misma web, pero son 43€ de matrícula de inscripción y 45€ al mes.
Si quereis hacer la inscripción teneis que rellenar el formulario de “Inscripció escolar” (https://www.cevincit.com/?page_id=227)